2011. január 27., csütörtök

Joghurt készítése házilag joghurtkészítő géppel

Szeretném bemutatni nektek konyhám egyik kiváltságos lakóját, a joghurtkészítő gépet. Ez a kincs Svájcból költözött hozzánk a tavaly.
És ez itt nem a reklám helye!

Mivel az egész család előszeretettel fogyasztja a joghurtot, bizony elég sok kiadást megspórolunk vele, és persze sokkal egészségesebb mint az üzleti.
Sokat kísérleteztem a joghurtkészítéssel, amíg sikerült elérnem, hogy olyan állaga legyen, mint amilyet az öcsém Svájcban evett, és amelyet szintén ilyen géppel készítettek. Tehát a kísérleti nyulam és egyben zsűrim az öcsém volt. Megpróbálom leírni, hogyan készítem most, bár még most sem sikerül mindig tökéletesre.
Lehet sokan azt kérditek majd, mi haszna ennek a gépnek, hiszen eddig is készítettünk aludtejet. De bizony télen sokszor nehezen aludt meg a tej a meleg hiánya miatt, most pedig egy éjszaka alatt kész a friss joghurt.

Hozzávalók:
  •  1 liter tej
  • 1 kicsi doboz élőflórás joghurt
Elkészítés:
A liter tejet felforralom, és langyosra lehűtöm. Egy mélyebb edényben lassanként összekeverem a joghurtot a tejjel, és az üvegecskékbe öntögetem. Az üvegeket fedő nélkül teszem a gépbe.A gépre ráborítom a tetejét, és bekapcsolom, ő majd magától kikapcsol. Legkevesebb 8 órát kell üljenek az üvegek a gépben. Amikor kész hűtőbe teszem, és máris fogyasztható. Friss gyümölccsel, dzsemmel, műzlivel, cukorral ízesíthető.
Az én tapasztalatom, hogy vigyázni kell, a tej se ne legyen forró, se ne legyen hideg, mert akkor kicsapódik a savó. Arra is figyelni kell, hogy a joghurt amivel bekeverjük minél frissebb legyen. Csak ajánlani tudom mindenkinek. Szívesen fogadok recepteket, ha ti esetleg tudtok jobbat.

47 megjegyzés:

Emoke írta...

Én nem ismerem ezt a gépet, bár hallani hallottam már róla és csak jót. :) Nem lehet esetleg hogy a tej minősége miatt nem sikerült még eddig tökéletesre? - Emőke

Kati írta...

Emőke, nem hiszem,hogy a tejjel lenne baj, mert saját házi tejünkből készítem (a szüleim állattartással foglalkoznak),azt hiszem a házi tejnél semmi se jobb.
Olyasmit is olvastam, hogy a tejben ugye tőbb féle baktérium van, ezért is kell felfőzni, és ezek nem mindig férnek össze azokkal az élőflórákkal amik az üzleti joghurtban vannak, és amit belekeverünk a tejbe.Aztán,hogy mi az igazság...Néha eltalálom az állagát, néha nem.

Emoke írta...

ok, a házitejnél jobb nincs :) Mindenesetre biztos finom a joghurt!:)

Kati írta...

E-moke nem a házitejet akartam védelmezni, de itt nálunk az üzleti tejből nem sok mindent lehet készíteni. Egyetemista korombon, Kolozsváron próbáltunk aludtejet készíteni belőle, de mindig csak züldes-sárga savó lett. Persze nem biztos, hogy más országokban is olyan gyenge az üzleti, tesóm szerint Svájcban pl.a gazdák a beszálítok az üzletekbe, de nem higíthatják a tejet mint nálunk, csak pasztőrizálják.

Panna írta...

Én télen a radiátoron készítem a joghurtom, nyáron pedig beleállítom egy másik edénybe a tálkát és cserélgetem alatta a meleg vizet. Ja és kizárólag házi tejből, a boltit nálunk is hígítják. Én azt figyeltem meg, hogy sokszor a bolti joghurt minőségétől függ leginkább az eredmény. No meg, elég hosszú ideig kell meleg helyen felejteni. :-)

4Gyerek írta...

nam én épp most a tavaszi nagytakarítás alkalmával készülök felvinni a padlásra (na, kissé modernebb, a hálószoba fölött van egy ablak nélküli manzárd szoba, az a lomtár). Ugyanúgy voltam vele mint te. Néha sikerült, de utóbb soha. Pedig legtöbbször én is házitejet használtam, szóval nálam sem az lehetett a hunyó.
Azóta esetleg több tapasztalatod?
sőt, ha visszagondolok, a legelső joghurtom sikerült ebben a masinában a legjobban.

Kati írta...

Én mai napig egy héten kétszer - háromszor készítek egy adag joghurtot, már meg sem tudnánk lenni nélküle, persze nyáron könnyű aludtejet készíteni, azt is nagyon szeretjük, de télen nehezebben alszik meg, ezért én nagyon szeretem ezt a kis masinát,(bár igazából az öcsémé).

A tapasztalatom az, hogy nagyon fontosak a következők:
1.Legyen nagyon friss a joghurt, amit a tejbe keverünk, mindig figyelni a szavatossági időt
2. A tej is legyen minél frissebb, főzzük fel, de csak addig amíg bebőrözik, és az edény széleinél gyöngyözik.
3. A tej se meleg, se hideg ne legyen amikor bekavarjuk, csak jó langyos legyen.
4. Minden 4. - 5. alkalommal, használjunk új joghurtot a bekeveréshez.
5. Nem tudom a joghurt márkája mennyire számít, én natúr Danonét használok.

Mónika írta...

Nekem is hasonló készülékem van, mikor megvettem, a férjem kideritette hogy ez csak egy termosztát, lehurrogta. De nagyon jó dolog: elsősorban mert saját kis üvegei vannak, nagyon jól szállítható, a fedele egyben a megfelelő tálcája is. Próbáltam " párnák alatt" készíteni joghurtott, ha nem vettem ki időben, túróvá vállt. Nem mindig sikerül egyformán nekem sem (pedig finom házi tejet használok), nem tudom miért. Jó tippet láttam a következő blogon: "Invat sa gatesc". Egy román nő aki Franciaországban él. Én "lapte batut" keresés közben találtam rá. Ö 1-2 kiskanál tejpórt is belekever a tejben, még nem próbáltam ki, áll. jót tesz az állagának. Hátha tudtam egy kicsit segíteni!
Szia, Mónika

Névtelen írta...

Most talaltam a bejegyzesre. Nem tudom aktualis-e meg. Nekem is kisuveges joghurtkeszito gepem van, en is teszek bele 2-3 evokanalnyi tejport -a kicsit tobb mint 1 l tejbe- a joghurt mellett. 8 oraig hagyom a gepben, tokeletes allagu es izu joghurtot kapok. Erdemes a tejporral kiprobalni, vagy masfajta natur joghurttal -esetleg frissebbel??, ki tudja miota allhat egyik-masik az uzletben.
Udv,
Agi

Kati írta...

Ági, Isten hozott a blogomon, gyere máskor is, természetesen aktuális most is a téma, igaz most jelenleg nem készítek házilag joghurtot, mert édesanyémék tehene éppen most bornyúzó, így nincs házi tej, de ahogy lesz kipróbálom a tejporral is. Köszönöm az ötletet:)

Unknown írta...

Sziasztok! Nekünk bő hónapja van egyküblis yoghurt készítő gépünk. Nagyon szeretjük. Alig lett rossz. Szinte mindenfajta bolti tejjel(1.5, 2.8, 3.5 ) és házival kipróbáltam. Mindegyikből remek yoghurtot és kefírt lehet csinálni. Nekünk a cserpes yoghurt jött be legjobban. Illetve van egy (tescos és sparos) kék fedelű görög yoghurt, abból is finom, krémszerűt lehet készíteni tejpor nélkül. Sőt azt is felfedeztük, hogy tejfölös ételekbe tejföl helyett kiváló! Sőt sütikbe is. Ha nincs házi tej, akkor is javaslom boltiból:). Zoltán

Unknown írta...

Ja és még valami...laktózmentes tejjel is kipróbáltam, és az különösen finom lett. Önmagában is édeskés. Zoltán

Csaba írta...

Sziasztok!

Családban van egy hasonló kütyü. Nem használják, nekem meg mozgatta a fantáziámat, elkértük kicsit.
Első tapasztalatok: a fent említett legegyszerűbb módon készítettük, ill. mi fel sem forraltuk, bolti tejjel, egy kis pohár joghurt hozzáadásával. A várt időre elkészült, tökéletes állagú, de szerintem ez inkább aludttej lett, nem joghurt. Lehet valami "köztes" dolog, mert bolti 1,5%-os tejből ilyen, gyakorlatilag savó nélküli cucc nem szokott születni. De nincs az a savanykás natúr-joghurt íze amit vártam. Érdekelne, hogy milyen szokott lenni másnál! :)

Kati írta...

Zoltán Horváth, kösz a hozzáfűzött információkat, biztos hasznos lesz valaki számára.

Csaba, szerintem próbáljátok ki forralt tejjel is, mert a forralatlan tej miatt lesz olyan, mint az aludtej, a forraltba csak a joghurtból került élőflórák maradnak benne, így hasonló lesz a bolti joghurtok ízéhez, bár pont olyan sosem lesz, mert sokkal finomabb. Nem tudom, nekem mindig kissé savanykás lesz, pedig én éppen édesebben szeretném:) Köszönöm a hozzászólást:)

Névtelen írta...

Kedves Kati,

joghurtkészítő gépet szeretnék venni, így jutottam el a blogodhoz. Aztán a veteran egy hirdetesbe, ahol a te soraid köszöntek vissza: http://haztartasigep.vatera.hu/haztartasi_kisgep/egyeb/keszits_otthon_joghurtot_egeszseges_penztarcakimeo_1834494953.html

Gondoltam, megkérdezem, hogy végül mégsem olyan jó ez a gép, vagy a crtl+c ctrl+v csodájával futottam össze? Kriszti

Kati írta...

Kedves Kriszti, de jó, hogy írtál, dehogy adom én el a gépet, semmi pénzért nem tenném, amit fent leírtam, az mind való igaz, a gépet mai napig is használjuk.
De a Vaterán a hírdetésben lévő recept tényleg az enyém, pedig én senkinek nem adtam kölcsön, egyszerűen kimásolták. De azt én joghurt készítő gépem, ahogy a fotón is látszik, nem olyan , mint a vaterán lévő.
Amúgy meg erdélyi vagyok, ha el akarnám adni sem tudnám hírdetni a Vaterán, de ismétlem nem adnám el semmi pénzért. Viszont hasonló gép vásárlására csak biztatni tudlak, a baráti körömben is sokan vettek azóta, nem muszály nem tudom milyen márkásnak lennie, finom joghurt készül egy egyszerűbben is, ha jól működik.
De most már arra kérlek, véletlenül se ettől a Vaterán hírdető személytől vegyed.
Köszi mégegyszer, hogy szóltál, Kati

Kati írta...

Szia Kriszti, megkérlek szépen, írj egy annyit a nevemben annak a hírdető személynek, hogy nem illik más tollaival ékeskedni. Sajnos engem még regisztrálni sem enged az oldal, hiába választom ki országként Romániát, a város nevét semmi képppen nem fogadja el. Köszi előre is, Kati

kelbi írta...

Sziasztok, egy kis segítséget szeretnék kérni. Gep nelkul keszitettem joghurtot par kanál tejpor hozzáadásával, csak sovány tejport kaptam es nagyon nyúlós állagú lett a joghurt sajnos. Mi lehet a gond? Köszönöm, Bianka

Kati írta...

kelbi, üdvözöllek a blogomon, gyere máskor is :) Nem tudom, hogy csak tejport tettél-e a tejhez, vagy johurtot is? Nagyon sok mindentől függhet a dolog, jó minőségű lehetőleg házi tej az ideális hozzá, bio kultúrával rendelkező jó zsíros joghurt, a tejporról nem tudok nyilatkozni, sosem használtam, és az állandó hőmérséklet is fontos.Én csak géppel szoktam készíteni, de a fenti dolgok betartásával, úgy hallotam másoktól, gép nélkül is jó kellene legyen. Sajnos csak ennyit tudok segíteni.

Unknown írta...

Szia! Most bukkantam rá az oldaladra és egy kis segítséget szeretnék kérni Tőled. Most vettem egy régi tipusú joghurtkészítő gépet, ilyen tefal, mint a tied. Az eladó nem tudta megmondani hogyan kell használni. Kell-e bele víz, amibe beleállítom a joghurtokat? Vagy csak bekapcsolom és kész. Én ezt kipróbáltam, tehát bekapcsoltam és egy darabig világított a bekapcsoló gomb, kb. negyed órát, aztán kikapcsolt és már nem világít. Most már eltelt kb több, mint fél óra de nem kapcsolt vissza. Ez így jó, vagy van valami baja? Bocsi, hogy ilyen sokat írtam, de mástól most nem tudok kérdezni. Üdv: Ági

Unknown írta...

Sziasztok! Én most próbáltam ki először a joghurt készítést. Sajnos nem olvastam el elötte ennek az oldalnak a bejegyzését, mert sok jó ötletet találtam, de lenne egy kérdésem. Nekem kefir szerű állaga van pedig 12 órát hagytam az üvegeket a gépben tetővel, most levettem a tetőt az üvegekről és beraktam +2 órára. A kérdésem az lenne hogy tudnék tejpor nélkül homogén állagú joghurtot készíteni?

Daisy írta...

Sziasztok!
Nem tudom aktuális-e még...
Én az alapokat Pannitól tanultam meg.
Ő mindent tud a joghurtokról, kefírről, sajtokról. Érdemes egyszer végigolvasni a honlapját. Mi folyamatosan készítünk joghurtot és mindig tökéletes. Imádjuk.
A kislányom tejérzékeny. Neki házi készítésű kókusztejből készítem.

Kjerstin Lis írta...

MINDENNEK OLVASSA EL EZT A TÉTELET, HOGYAN KÖNYVE HITÉNEK JOGI ÉS BIZONYOS HITELTÁRSASÁGT. A nevem Kjerstin Lis, kölcsön kerestem adósságaim rendezése érdekében, mindenki, akivel csaltam és csaltam, amíg végül megismerkedtem Benjamin úrral. Breil Lee 450 000,00 R kölcsönt tudott kölcsön adni nekem. Segített más kollégáimnak is. Ma az egész széles világ legboldogabb embereként beszélek, és elmondtam magamnak, hogy minden olyan hitelező, aki megmenti a családomat a rossz helyzetünktől, elmondom a nevét az egész széles világnak, és örülök, hogy azt mondhatom, hogy a családom hamarosan visszatért, mert kölcsönre volt szükségem az egész életem elindításához, mivel egyedülálló anyám vagyok 3 gyerekkel, és az egész világ úgy tűnt, hogy rám lóg, amíg azt nem értettem, hogy az Isten hitelt küldött kölcsönadóként, amely megváltoztatta az életem és a családomé, az istenfélő hitelező, Benjamin úr, ő volt a Megváltó Isten, akit küldtek a családom megmentésére, és először azt hittem, hogy ez nem lehetséges, amíg meg nem kapom a kölcsönt, meghívtam őt a családomhoz. - Összesen olyan párt, amelyet nem hagyott le, és mindenkinek, akinek valódi hitelköltsége van, azt tanácsolom, hogy lépjen kapcsolatba Benjamin Breil Lee úrral e-mailben (lfdsloans@outlook.com), mert ő a legmegértőbb és legszívűbbi hitelező. valaha is gondoskodó szívvel találkoztam. Nem tudja, hogy ezt csinálom azzal, hogy jóindulatát felém terjesztem, de úgy érzem, hogy ezt meg kell osztanom veletek mindenkivel, hogy megszabaduljon a csalóktól, kérlek, vigyázzon a megszemélyesítőktől, és lépjen kapcsolatba a megfelelő kölcsöncéggel. Írjon nekünk: lfdsloans@outlook. com vagy a WhatsApp + 1-989-394-3740. .

United.credit írta...

A nevem Mr. Susan William, Magyarországon élek, és ma boldog nő vagyok, és azt mondtam magamnak, hogy minden hitelező, aki megmenti a családomat a rossz helyzetünkből, tanúskodni fogok a világ és az egyetemi hitel mellett (United. Credit411@gmail .com ) jóváhagyta és átutalta nekem a 2500000 kr összegű kölcsönt . A united.credit411@gmail.com a legjobb hiteltársaság a megbízható, megbízható, 1%-os kamatozású hitelhez. szüksége van ma kölcsönre, mindenféle kölcsönt kínálnak, forduljon hozzájuk még ma sürgős kölcsönért a united.credit411@gmail.com címen (UC credit) nem kér fedezetet. Élő bizonyság vagyok.,.;';.,

Loan Offer. írta...

Helló,

Tanúsítvánnyal rendelkezünk a következő hiteltípusok vagy bármilyen típusú finanszírozás nyújtására: Magánhitel? Vállalkozási hitelek? Adósságkonszolidációs hitel? Javítja otthonát? Beruházási hitel? Kredit elérhető? Személyi kölcsönök? Kereskedelmi hitelek? Kombinált hitel? Konszolidációs hitelek? Ha felkeltettük érdeklődését, keressen minket: (dakany.endre@gmail.com)

Sürgős hitel ajánlat.

Loan Offer. írta...

Szia,

Tanúsítvánnyal rendelkezünk arra, hogy a következő típusú kölcsönöket vagy bármilyen finanszírozást kínáljunk: Magánkölcsön? Vállalkozási kölcsönök? Hitel adósságkonszolidációhoz? Javítja otthonát? Befektetési hitel? Rendelkezésre álló kreditek? Személyi kölcsönök? Kereskedelmi hitelek? Kombinált hitel? Konszolidációs hitelek? Ha felkeltettük érdeklődését, vegye fel velünk a kapcsolatot: (dakany.endre@gmail.com)

Sürgős kölcsön ajánlat.

Loan Offer. írta...

Jó napot,

Én egy bejegyzett magán pénzt hitelezo. Adunk hitelt, hogy segítse az embereket, cégeket, hogy frissítenie kell a pénzügyi állapotát az egész világon, nagyon minimális éves kamatlábak olyan alacsony, mint 2% egy éven belül – 30 év törlesztési futamido bármely részén a világnak. Adunk hitelt tartományon belül 2000 € – € 500.000.000. A hitelek jól biztosított a maximális biztonság a legfontosabb. Az érdekelt személy vegye fel a kapcsolatot velünk e-mailben: (dakany.endre@gmail.com)

Hitel ajánlat.

mr scott írta...

Hitelre van szüksége? személyi kölcsönök? üzleti hitelek? jelzálog hitel? Mezőgazdasági és projektfinanszírozás, GYORSHITEL, Kölcsönre van szüksége adósságának törlesztéséhez, számláinak kifizetéséhez, vagy szép vállalkozás elindításához? ? Minden típusú kölcsönt 2% kamattal nyújtunk! kapcsolattartási e-mail :(accessloanfirm2030@gmail.com)

lépjen kapcsolatba velünk a következő címen: accessloanfirm2030@gmail.com

whatapp: +79258159150

Tekintettel
accessloanfirm2030@gmail.com

Loan Offer. írta...

Adósságtörlesztő kölcsönre van szüksége számlái törlesztéséhez? Ma átvegye az irányítást adóssága felett? Vállalkozási kölcsön meghosszabbítási ajánlat most? Szüksége van kölcsönre a számla törlesztéséhez? Hitelre van szüksége? Személyi kölcsönre van szüksége? Vállalkozásbővítési hitel? Vállalkozás indítása, oktatás, adósságkonszolidáció Hitel kemény pénzért Hitel bármire? Kölcsönt kínálunk alacsony kamattal, a kölcsön 2%-ával, hitelellenőrzés nélkül, E-mail: (dakany.endre@gmail.com)

Sürgős kölcsön ajánlat.

Loan Offer. írta...

Beruházási projektjei finanszírozása

üdvözlet uraim

Magánbefektetők csoportja vagyunk, amelyek mindenféle hitelt és befektetést nyújtanak becsületes és lojális embereknek, akik 2000-900 000 000 millió eurós finanszírozásunk visszafizetési feltételeit teljesítik. Ha felkeltettük érdeklődését, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot: (dakany.endre@gmail.com)

Hitel ajánlat

Loan Offer. írta...

Gyors hitelre van szüksége?

Üdvözlök mindenkit! Hitelnyújtási kapacitásunk 2 000 € és 100 000 000 € közötti ésszerű 2%-os kamattal, nagyon egyszeru és problémamentes feltételekkel. Ha felkeltettük érdeklodését, kérjük, hagyja üzenetét e-mailben: richardcosmos5@gmail.com

Loan Offer. írta...

Pénzügyi válságban van? és kölcsönre van szüksége, itt a lehetőség az Ön számára. Mindenféle kölcsönt kínálunk az Ön által választott 2,000 eurótól 100 000 000,00 euróig, 2%-os kamattal. Az érdeklődők ezen az e-mail címen (dakany.endre@gmail.com) forduljanak hozzánk.

Sürgős kölcsön ajánlat.

mr scott írta...

Hitelre van szüksége? személyi kölcsönök? üzleti hitelek? jelzálog hitel? Mezőgazdasági és projektfinanszírozás, GYORSHITEL, Kölcsönre van szüksége adósságának törlesztéséhez, számláinak kifizetéséhez, vagy szép vállalkozás elindításához? ? Minden típusú kölcsönt 2% kamattal nyújtunk! kapcsolattartási e-mail :(accessloanfirm2030@gmail.com)

lépjen kapcsolatba velünk az accessloanfirm2030@gmail.com címen

whatapp: +359988394743

Tekintettel
accessloanfirm2030@gmail.com

Loan Offer. írta...

Szüksége van bármilyen anyagi segítségre? Személyi kölcsönök? Vállalkozási hitelek? Jelzálogkölcsönök? Vállalati hitelek? Mezőgazdasági és projektfinanszírozás? 2%-os kamattal adunk hitelt! Elérhetőség: (dakany.endre@gmail.com)

Sürgős kölcsön ajánlat.

Loan Offer. írta...

Sürgős hitelre van szüksége? Vállalkozási kölcsönt, személyi kölcsönt, diákhitelt, autókölcsönt stb. biztosítunk. Ha felkeltettük érdeklődését, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot (dakany.endre@gmail.com)

Sürgős hitel ajánlat.

Loan Offer. írta...

Üdvözlöm, szeretne pénzt felvenni kedvezőbb feltételekkel, mint egy bankban vagy nem banki cégnél? Akkor érdeklődhet a magánbefektetőktől származó, kedvező feltételekkel felvett hitelek iránt. 50 000 euróig, 900 000 000 euróig 360 hónapra vehet fel kölcsönt 2%-os kamattal. És ezt egyetlen bank sem kínálja Önnek. E-mail: richardcosmos5@gmail.com

Claudia Franseca írta...

Szeretném Önöket ajánlani egy hiteles és őszinte magánhitelezőnek, aki néhány órán belül jóváhagyta a kölcsönömet annyi sikertelen kölcsönszerzési kísérlet után. Meglepett és örömteli, hogy a magánhitelező megmentett és felajánlott egy kölcsön 2%-os kamattal, lépjen kapcsolatba vele most, ha sürgős kölcsönre van szüksége E-mail: (christywalton355@gmail.com)

Loan Offer. írta...

Minősített magánhitelező vagyunk, és helyi és nemzetközi hitelszolgáltatásokat kínálok az Ön pénzügyi igényeinek kielégítésére, például lakáshitelek, autóhitelek, jelzáloghitelek, üzleti kölcsönök, nemzetközi kölcsönök, személyi kölcsönök, állami refinanszírozás és adósságkonszolidáció megfizethető kamattal. . További információért forduljon hozzám e-mailben: (georgeanderson.loanfirm255@gmail.com)

Sürgős kölcsön ajánlat.

Loan Offer. írta...

Szüksége van adósságrendezési kölcsönre, hogy kifizesse számláit? Szeretné ma átvenni az irányítást adóssága felett? Vállalkozási hitelhosszabbítási ajánlat most? Szüksége van kölcsönre a számla kifizetéséhez? Hitelre van szüksége? Személyi kölcsönre van szüksége? Vállalkozásbővítési hitel? Vállalkozás indítása, oktatás, adósságkonszolidáció Hitel kemény pénzért Kölcsön bármire? Hitelvizsgálat nélküli kölcsönt kínálunk alacsony, a hitel 2%-os kamattal, E-mail: (richardcosmos5@gmail.com)

Sürgős hitel ajánlat.

Névtelen írta...

Hogy kerül ide ez a sok gyalázatos hitel frackarika. Olvasom itt a sok szuper segítséget bejegyzést és egyszer szak ez a sok bátorság Hitel

george írta...

Szeretnék mindenkinek ajánlani egy hiteles és őszinte magánhitelezőt, aki néhány órán belül jóváhagyta a kölcsönömet annyi sikertelen kölcsönszerzési kísérlet után. Meglepett és boldog voltam, hogy a magánhitelező megmentett és 2%-os kamattal kínált kölcsönt, lépjen kapcsolatba velük most, ha sürgős kölcsönre van szüksége. E-mail: dakany.endre@gmail.com

george írta...

Jó estét Mr/Hölgy! Egy egyesület vagyunk a világ számos bankjával együttműködve. Célunk, hogy 2,000 és 500 000 000 euró között 2%-os kamattal segítsünk a komoly hitellel vagy befektetéssel rendelkezőknek. vegye fel velünk a kapcsolatot: dakany.endre@gmail.com

Loan Offer. írta...

Helló, valóban szüksége van finanszírozásra és kölcsönre projektjei, házai, üzletei, föld-, ingatlanvásárlásához? most van megoldás a kölcsön felvételére. 12 órán belül banki átutalással gyorskölcsönt biztosítok számodra. Ha valóban komoly és sürgős kölcsönre van szüksége, lépjen kapcsolatba velem most, és elégedett lesz, lépjen kapcsolatba az e-mail címen: dakany.endre@gmail.com

Loan Offer. írta...

Sürgősen hitelre van szüksége? Személyi kölcsönt adunk? Vállalkozási hitelek? Lakáshitel? Mezőgazdasági hitelek? Oktatási hitelek? Cél konszolidációs hitel? Teherautó hitelek? Autóhitel? Szállodai hitelek? Hitelek refinanszírozása? és még több iskolai kölcsön? Kezdő hitelek? .2% kamatot kínálunk! Vegye fel velünk a kapcsolatot: (dakany.endre@gmail.com)

Hitel ajánlat

Loan Offer. írta...

hitelre van szüksége? Ha igen, e-mail: (richardcosmos5@gmail.com)

Szüksége van bármilyen sürgős kölcsönre? Hitelek az adósság elszámolására vagy a pénz felvételére. Vállalkozásának javítása érdekében bármely bank és más pénzügyi intézmény elutasította Önt? Szüksége van hitelre vagy jelzálogra? Ezen a helyen kell keresni, itt vagyunk, hogy megoldja az összes pénzügyi problémáját. Pénzt kölcsönözünk a nyilvánosság számára. Pénzügyi segítségre van szüksége egy rossz hitelezővel, akinek pénzre van szüksége. Az üzleti beruházások ésszerű, 2% -os mértékű megfizetéséhez hadd használjam ezt az adathordozót, hogy tájékoztassam Önöket arról, hogy megbízható és hasznos segítséget kínálunk, és hajlandóak kölcsönadni Önnek. Írjon nekünk ma e-mailen: (richardcosmos5@gmail.com)

Sürgős hitel ajánlat.

Loan Offer. írta...

Hitelt keres vállalkozás indításához, számláinak kifizetéséhez, 3000 eurótól 500 000 000 euróig terjedő hitelfelvételhez? 2%-ot kínálunk, vagy kölcsönt kínálunk. Várom a frissítésedet ezzel kapcsolatban. Köszönjük idejét és megértését! Így felveheti velünk a kapcsolatot, ha felkeltette érdeklődését. Vegye fel velünk a kapcsolatot e-mail címünkön: (dakany.endre@gmail.com)

Loan Offer. írta...

Szeretnék mindenkinek ajánlani egy hiteles és őszinte magánhitelezőt, aki néhány órán belül jóváhagyta a kölcsönömet annyi sikertelen kölcsönszerzési kísérlet után. Meglepett és boldog voltam, hogy a magánhitelező megmentett és 2%-os kamattal kínált kölcsönt, lépjen kapcsolatba velük most, ha sürgős kölcsönre van szüksége. E-mail: richardcosmos5@gmail.com