2011. április 1., péntek

Kakaós - kókuszos muffin

Ismét muffint sütöttem, a hétvégén készülünk a szabadba, gondoltam a fiúkat meglepem egy adag muffinnal.



Hozzávalók:
  • 24 dkg liszt
  • másfél kiskanál sütőpor
  • 10 dkg cukor
  • 1 tojás
  • 2 dl tej
  • 5 dl olvasztott vaj
  • 2 evőkanál kókusz
  • 1 vaníliás cukor
  • 1 evőkanál kakaópor
  • citromhéj reszelve ízlés szerint
  • 12 egész dióbél
  • fél tábla pisztáciás csoki
Elkészítés:

Egy kisebb tálban a lisztet elkevertem a sütőporral, a kakaóporral és a kókusszal. A vajat megolvasztottam.  Egy másik edényben elkevertem a tojást a tejjel, az olvasztott vajjal, a cukorral, vaníliás cukorral, citromhéjjal, ebbe pedig belekevertem a  lisztet. Ezt a masszát vigyázva összeforgattam, amíg teljesen átnedvesedett. Mindeniknek egy-egy dióbelet tettem a tetejére.
A tésztamasszát vajjal kikent, muffin sütőpapírral bélelt formákba öntöttem. Előmelegített sütőben fél óra alatt megsült.


8 megjegyzés:

Panna írta...

Jó kis meglepetés! Biztosan örülni fognak! Jó kirándulást!

Juci írta...

Biztos ízlett a muffin a legényeknek, mert nagyon szépek lettek!

Elisabeth írta...

Kati, a muffin nálunk itt nagyon igényes és rengeteg sok fajtát készitenek, de még én kokuszos, kakaósat nem sütöttem. Köszi a receptet, át is fogom forditani a sujokat, és sütni fogom. Guszta, és finom lehetett!

Életünk és ételeink írta...

Fini lehet, nekem sajnos néha keményre sikerül a muffin tésztája, de ez puhának tűnik, kipróbálom!

Aniko írta...

Te is az ikeaàban vetted a muffin papirt??!! Kòkuszos muffin receptem
eddig mèg nem volt! Koszi!!

Kati írta...

Igen, én is onnan hozattam, nálunk csak Bukarestben van Ikea,én meg Marosvásárhely mellett lakom, így egy soförrel hozattam, aki jár arra.

@havas írta...

Mi házi Raffaellóval szoktuk meglepni a bandát (valamikor régen). Ezzel a muffinnal kikészítesz. Légyszi tegyed be csomagba a következő adagot, és postázzad el nekem! :)

Kati írta...

Kata, az se rossz ötlet, akkor csomagban megy a következő adag muffin.:)