2011. május 16., hétfő

Pizzatorta 2

Az első pizzatortámnak olyan sikere volt, hogy a kóstólóim visszatapsolták, így ismét elkészítettem, a recept ugyanaz maradt mint a réginél, amelyet megtaláltok itt, csupán a tölteléket változtattam meg, így most csak azt írom ide.


Tehát a hozzávalók a töltelékhez a következők:

  • 2 evőkanál olaj
  • fél kg őrölthús(sertés)
  • 2 hagyma
  • 4 - 5 paradicsom(nálam fagyasztott)
  • bors
  • szárított oregánó
  • 2 evőkanál tejföl
  • 2 maréknyi tövisaljú gomba
  • 2 tojás
  • sajt ízlés szerint(minél több)
  • 1 kisebb szál megsütött házikolbász

A töltelék elkészítése:
A hagymát az olajon megdinszteltem, hozzáadtam az őrölthúst, amelyet saját levében puhára pároltam. Ezután hozzáadtam az összezúzott paradicsomot, a fűszereket, a tejfölt, és összefőztem.
  A gombát kevés olajon, vízet öntve alája puhára pároltam.
A pizzát így töltöttem meg: egy rend őrölthús, egy rend sajt, egy rend kolbász, ismét őrölthús, gomba, kolbász, sajt, legfelül a két tojás nyersen.


6 megjegyzés:

Panna írta...

Nem is csodálom, hogy vissza lett tapsolva. Olyan csábító! :))

családi tűzhely írta...

Nekem bármelyik verzió jöhet:)

Ottis írta...

Hát ennék most belőle szívesen!

Nelli írta...

Én is szívesen lennék kóstoló!:-)

Bors and Pepper írta...

Hú, ez nagyon jól néz ki!!!

Kati írta...

Panna, köszönöm.

Családi tűzhely, Ottis, Nelli,Bors and Pepper szívesen látlak.:)