2011. május 3., kedd

Rántott hal füstölt szalámival, retek - uborka salátával

Szombaton vacsorára készítettem ezt az egyszerű rántott halat.


Hozzávalók:
  • 6 kisebb szelet halfilé
  • 2 tojás
  • 6 vékonyra szeletelt füstölt, pikáns szalámi
  • 3 - 4 evőkanál liszt
  • bors
  • olaj a sütéshez
  • 6 - 7 retek
  • 2 - 3 uborka
  • 3 evőkanál tejföl
Elkészítés:
A tojásokat sóval, borssal felvertem. A halszeleteket egyik oldalukon belefogtam a szalámiba, lisztbe forgattam, majd a tojásba, és forró olajban kisütöttem.
A retket és az uborkát alaposan megmostam, héjastól együtt szeletekre, valamint karikára vágtam, megsóztam, és összekevertem a tejföllel. Ezt a salátát tálaltam a hal mellé.

4 megjegyzés:

Angi Angéla írta...

Nagyon finom lehet!

Éva írta...

Biztos nagyon finom volt azzal a körettel illik hozzá!

Panna írta...

Nagyon jó ötlet így együtt a hal a salátával! Tetszik ez a recept!

Kati írta...

Angi Angéla, nagyon szeretjük a rántott halat.

Éva, Panna, igen ilyenkor tavasszal inkább kívánjuk a friss zöldségeket köretnek, mint a krumplit pl.