2011. november 22., kedd

Nyereményeim

A tegnap megérkezett a harmadik nyereményem is, gondoltam megmutatom őket nektek, és megköszönöm ismét horimarikának, adrisnak és Gizusnak. Lányok köszönöm, hogy veletek játszhattam és nyerhettem!
Közben beszámolhatok egy újabb nyereményről is, hiszen tegnap ismét nyertem Tiffanylda Zsákbamacska játékán.
Akkor jöjjenek a nyeremények:

A szakácskönyv egy plikk teával, amelyen egy gyönyorű versecske olvasható, mindez horimarikától.


Egy csodaszép karácsonyi dísz Adristól.


Egy kókuszos és egy levendulás szappan, amit két játék keretében nyertem Gizustól.


Ezen nagyon szépen látszik a szigno, és természetesen a szép színe.

12 megjegyzés:

Kreatív konyha írta...

Gratulálok!!!!!!

Éva írta...

Gratulálok ! Még mond azt hogy nem vagy szerencsés?:-)

Biró Anikó írta...

Gratulalok nagyon szerencses vagy Kati...:)

María írta...

Ennyi minden, ez igen!! Gratulálok :)!!

Kinguci írta...

Gratula!:D

Nelli írta...

Gratulálok Kati!Igazán szerencsés vagy!:-)

Elisabeth írta...

Gratulálok a jó szerencsédhez, és a szép ajándkékokhoz!

4Gyerek írta...

hát a szappanért erősen irigyellek....

Angi Angéla írta...

Gratulálok Kati, nagyon szép , hasznos ajándékok!

Panna írta...

Gratulálok! Jó dolgokat nyertél!

Katucikonyha, írta...

Csudi jó kis ajándékok! Nagyon boldog névnapot kívánok én is Neked! :-)))

Kati írta...

Lányok , köszönöm mindenkinek a jókívánságokat:)