2012. január 31., kedd

Csirkemelles rántotta

Ez a rántotta még valamikor Karácsony táján készült, hogy felhasználhassam benne a karácsonyi vacsorától megmaradt sült csirkemellet. Reggelire, vacsorára első osztályú finomság. Nem egy igazi recept, de ötletadónak szántam, természetesen lehet bővíteni is a hozzávalók sorát.





Hozzávalók:
  • 1 kisebb darab sült csirkemell
  • 5 - 5 tojás
  • 1 csokor petrezselyemzöld
  • bors
  • kevés olaj
Elkészítés:
A csirkemellet apróra vágtam. A tojásokat sóval, borssal, az apróra vágott petrezselyemzölddel jól felvertem. A tűzálló edényemnek a fedőjét picit kikentem olajjal, beleszórtam a csirkemellet, és ráöntöttem a felvert tojást. Előmelegített sütőben megsütöttem, amíg pirulni kezdett a teteje. Kivéve a sütőből, még forrón sajtot reszeltem rá. Savanyúsággal, olajbogyóval, friss kenyérrel fogyasztottuk.

10 megjegyzés:

marisz57 írta...

Nahát, hogy mit ki nem találsz! Maradék husi hasznosítására nagyon alkalmas recept! És biztos finom is!

Gizi írta...

Nagyon guszta, és szerintem még maradék húsra sem kell várni ahhoz hogy elkészítsük. Én még ebédre is bevállalnám egy finom salátával.

trollanyu írta...

Nagyon jól néz ki:) Csirkemellel még sosem készült nálunk, mert az a kedvenc, abból akármennyit meg bírnak enni, sosincs maradék. Milyen szép sárga a tojásod, házi?

Marika írta...

Nagyon jól néz ki! Én is bevállalnám ebédre is, akár főételként!!!

Panna írta...

Jó kis laktató rántotta, meg ötletnek is szuper!

Barbi konyhája írta...

Kiváló ötlet!!! Tojásrajongó vagyok! :))

Katalin írta...

Megint egy finom újdonság! Gratulálok a jó ötletedhez!

Roza írta...

Ez nekem is nagyon tetszik!:) És nincs is benne sok szénhidrát!:)
Vittem a recidet!:))

Vicuska írta...

Kolbásszal, virslivel már ismerős, ez klassz ötlet!!!

Elisabeth írta...

Nagyon jó ötlet, és minden alkalomra jöhet...reggeli, ebéd, vacsora. Spórolós és finom rántotta!