2012. január 26., csütörtök

Krumplileves ecetes zöldparadicsommal

Ezt a levest zsuzsiga ecetesuborka krémlevese ihlette, de a szükségszerűség picit átalakította.
Készítettem egy hagyományos krumplilevest, szűzen, kolbász nélkül, és legvégül, ecetesuborkával szerettem volna savanyítani, de akkor szembesültem, hogy elfogyott, és a szüleimtől nem vittem mást, így csak savanyúságnak eltett ecetes zöldparadicsomom volt itthon, így ezzel, és a levével savanyítottam meg a levest. Azért nem krémesítettem, mert én jobban kedvelem a "darabosabb" leveseket. Egy igazi, különleges krumplileves lett belőle, nekem nagyon ízlett. Zsuzsiga, köszönöm az ötletet:)


7 megjegyzés:

Gizi írta...

Még nem is hallottam ilyen levesről, de Neked elhiszem hogy finom volt. Igaz anyukám még anno, szokott savanyú krumplilevest főzni, de már nem emlékszem rá, mit tett bele.

4Gyerek írta...

megmaradnék az ecetes uborkánál. ugye nem baj?
a leves úgy bíztos csillagos tízes lenne.

Dulmina írta...

Én is elmentettem a napokban az ötletet, kapásból annyi átalakítással, hogy nem fogom leturmixolni, mert darabosan az igazi :)

trollanyu írta...

Szeretem a krumplilevest savanyúan enni, de ilyenről még nem is hallottam. De kipróbálnám mindenképpen, finom lehet.

Jámborné Budai Mónika írta...

Soha nem hallottam ilyen levesről,lehet hogy kipróbálom:))

teller-cake írta...

Én még savanyú krumplilevest sem ettem soha, bár egy barátnőm mindig emlegeti, hogy nagyon szeretik. Ideje kipróbálnom!

Kati írta...

Gizi, mi mindig savanyúra készítjük a krumplilevest, eredetileg ecettel savanyítjuk.

4Gyerek, persze maradhatsz, semmi baj:)

Dulmina, akkor nem csak én gondolom így:)

trollanyu, én is most először készítettem így, nagyon finom.

Jámborné Budai Mónika, mi mindig savanyúra készítjük a kruplilevest, csak eredetileg hagyományos ecettel savanyítjuk.

teller cake, próbáld ki, nagyon finom.