2012. január 6., péntek

Nyeremény Adéltól

Kedden megérkezett a nyereményem Adéltól(Afraa), amelyet a blogján megrendezett játék különdíjasaként nyertem. A csomag tartalmaz egy süteményes dobozt, amelyben nápolyi, babapiskóta, keksz, stb található, két Milka csokit, és a várva várt turrónt, amelyet rögtön meg is kóstóltunk. És természetesen egy levélke is volt a csomagban Adél jókívánságaival, amely nagyon jólesett. A turrón nagyon érdekes ízű és állagú édesség, hasonlít a nálunk található halvára, csak a halva napraforgóból készül.
Adél nagyon szépen köszönöm, és azt is , hogy játszhattam nálad/veled:)

És íme a nyeremény:


Így néz ki a turrón.

8 megjegyzés:

Bors and Pepper írta...

Édesen indul az új éved :) Szuper ajándékok!

sedith írta...

Gratulálok, szép kis nyeremény!:)
Az eredeti halva szezámmagból készül, de szerintem feleannyira sem finom, mint a napraforgós. :)
BÚÉK!:)

4Gyerek írta...

a turrónt megkóstolnám, úgy kíváncsiság kedvéért. de a halvát szépen mondva nem szeretem.

gratula a nyereményekhez.

Elisabeth írta...

Gratulálok a nyereményhez!

Katalin írta...

Én is gratulálok a nyereményeidhez!

Éva írta...

Gratulálok a nyereményedhez!

Angi Angéla írta...

Gratulálok a nyereményeidhez!

Kati írta...

Bors and Pepper, köszi, bizony:)

sedith, köszi, nem is tudtam ezt, köszi az infót:)

4Gyerek, finom a turrón is, még apum is szerette, pedig ő ritkán eszik meg ilyen különlegességeket:)

Elisabeth, Katalin, ÉVa, Angi angéla, Panna, köszi:)