2012. február 2., csütörtök

2012. FEBRUÁR 1 – 29. KÖZÖTT SZAVAZZON ÖN IS A KÖPECI SZILFÁRA!!!

Lehet a szememre vetitek, hogy ez egy gasztroblog, hát miért foglalkozom mással, de egy jó cél érdekében szeretek mindent megtenni. Ha úgy gondoljátok támogatnátok, szavazzatok ti is a köpeci szilre, hogy megnyerje az Év Fája Európában címet!


 2012.  FEBRUÁR 1 – 29.  KÖZÖTT SZAVAZZON ÖN IS A KÖPECI SZILFÁRA!!!

SZAVAZNI ITT:



Székelyföldi fa képviseli Romániát
az ÉV FÁJA EURÓPÁBAN 2012 versenyben!


Tisztelt Hölgyeim és Uraim! Kedves Barátaim!

Az Év Fája Európában 2012 versenyben mától (február 1-től) lehet szavazni a köpeci szílre, mint az Év Fája Romániában 2011 vetélkedő győztesére. E hónapban az Év Fája Európában versenyben hét ország azon fái vesznek részt, melyek saját hazájukban a közönség segítségének köszönhetően elnyerték az országos Év Fája címet. A cseh, bolgár, romániai székely, magyar, szlovák, francia és lengyel fákra február 1-től 29-ig lehet szavazni, a cseh szervezők által működtetett http://www.treeoftheyear.org honlapon, ahol a 3-as sorszám alatt található meg a KÖPECI SZIL.

A szilről, a romániai vetélkedő részleteiről, történéseiről többet a köpeci szil bloggján olvashatnak:  http://kopeciszil.blogspot.com

8 megjegyzés:

4Gyerek írta...

done.

szavazatát elfogadtuk, köszönjük.



így már "kutya kötelességem" a köpeci szilre szavazni. tudod, nem titkoltam, a romániai szavazásonnem ezt támogattam.

ja, s nem gasztros téma? fátylat rá. nekem az ilyen kimondottan tetszik, hasznos.
puszi

Roza írta...

Kata, én is szavaztam, el is fogadták!:) Kár, hogy én sajnos valószínűleg sohasem jutok el Székelyföldre...:( De a kisebbik fiamék jártak már ott és tervezik, hogy máskor is elmennek:)

teller-cake írta...

Szavaztam, mindkét e-mail címemmel! :-) Úgy hogy hajrá!!!

Reka írta...

Szia,

En is szavaztam mar a mult heten, nagynenem Baroton lakik, tole tudtam meg!!!! A tavaly is ra szavaztam!!!! A konyhankban a falon log egy nagynenem altal keszitett naptaron!!!!

Kati írta...

4Gyerek, Röza, teller - cake, Réka, köszönöm a szavazatokat a szil nevében is:)

Demeter Zoltán írta...

Én meg neked köszönöm a köpeci szil nevében! ;-)

Demeter Zoltán

Kati írta...

Demeter Zoltán, szívesen, máskor is:)

Roza írta...

Kedves Kati, Neked köszönhetem, köszönhetjük, hogy a magyar Öreg Hárs lett az első a versenye, kicsivel megelőzve a köpeci szilfát.
És azért köszönhetem ez Neked, mert ha nincs a felhívásod, sosem tudom meg, hogy magyar fa is van a versenyben. Így viszont én is tettem a dolog érdekében pár lépést!:)
Kati, szeretettel gratulálok Nektek is az elért helyezéshez!