2012. március 27., kedd

Kacérkodásom a filccel

Mostanában a főzés - sütés helyett filcből készítettem különböző díszeket, természetesen még nagyon kezdetlegesek, de az interneten rengeteg jó ötlet, minta található, és a filccel nagyon könnyű dolgozni. Kb. egy hónapja készítettem az első kulcstartómat, amit el is ajándékoztam, nem tudom még, hogy tettszett-e a megajándékozottnak, mert csak a héten fogja megkapni.:)
 Közben mintha a Jóisten is így akarta volna, rátaláltam IsaBella blogjára, aki szintén egy erdélyi lány, és aki szülinapja alkalmából játékot hírdetett. Az ő egyik alkotása, egy matyó mintás medál ihletett meg engem, én egy székely tulipán motívumos kitűzőt/medált készítettem, ami nem lett tökéletes, de nekem nagyon tetszik, megpróbálok mellé fülbevalót is készíteni. Ezzel a medállal/kitűzővel szeretnék jelentkezni IsaBella játékára.
IsaBella, Boldog Szülinapot, és köszönöm a játék lehetőségét:)

IsaBella játékára


Ezen kívül készültek még a következők:

Az első filcből készült alkotásom, kulcstartó.

Zöld bross/kitáző magamnak egy fekete blúzhoz.

Hímes tojások húsvétra, a kedvenceim:)


Muffin aplikáció egy kötényem zsebére:)

Pillangó bross a lánytesómnak, Kingának.
Azért főzni sem felejtettem el, hétvégén majd jönnek a receptek is:)

13 megjegyzés:

IsaBella írta...

Köszönöm szépen a jó kívánságokat! (:
Nekem nagyon tetszik a kitűző, ahogy a többi filced is! (: Ezeket látva, biztosra veszem, hogy az elajándékozott kulcstartó is elnyeri új gazdája tetszését!

Borga írta...

Jujj,de jó az a zöld,rózsás!De a csipkés tojások is nagyon tetszenek!Ügyes vagy! Ezek szerint kaptál filcet?!:)

Éva írta...

Úgy belejössz a kézimunkába hogy, legközelebb mikor jövök már a blogod nevét is megváltoztatod?:-)) Nagyon ügyes vagy érdemes vele foglalkoznod. Tetszenek !

Bors and Pepper írta...

De ügyes vagy! A tojások különösen tetszenek, no meg a muffin a kötényen!

Panna írta...

Szuper dolgokat alkottál. A muffinos köténykéd kicsit irigyelem is :) Meg a tojás díszek is nagyon szuperek lettek!

Erika írta...

Ügyes, tetszenek a tojások! Én is mostanában szerettem meg a nemezelést, bár tudom az nem teljesen ugyanilyen de az is jó hobby:) Csak persze több idő kéne hozzá...

4Gyerek írta...

Az a kötény....kész. Alapból nem igazán szeretem a kötényeket, de ez igen. Bár álltalában az sk cuccok mind tetszenek. Tehát az összes többi is.

csipike írta...

Szépek lettek a tojások! Belefér a főzés mellé egy kis hobbi ;-)

marisz57 írta...

Nagyon ügyes vagy, Kati! szépek a munkáid!A tojások, vagy inkább a pillangós kitűző, vagy nem is tudom, melyik a kedvencem...

Juci írta...

Látom varrni is ügyesen tudsz Katikám!
Nagyon tetszenek amiket készítettél, különösen a tojáskák ...

Zsofi Molnar írta...

Nagyon ügyes vagy!!!!! nekem tetszenek. Tök szép színeket választottál. Ugye folytatod? és ugye majd mutatod Nekünk? :-)

Vicuska írta...

A muffin, a pillangó és a tojások- nagyon tetszenek!!! Hogy Te milyen ügyes vagy!

Kati írta...

IsaBella, köszönöm, és a játékot is:)

Borga, igen, marosvásárhelyen a hobbiboltban vettem végül filcet, 2 lej volt egy A4-es darab.

Éva, hát azért a főzés jobban megy, mint a varrás, de igyekszem:)

Bors and Pepper, köszi, nekem is azok a kedvenceim:)

Panna, én is a neten láttam egy nagyon szép muffinos kötényt, de mivel nálunk felé olyat nem lehet kapni, gondoltam készítek én magamnak egyet:)

Erika, a nemezelés sokkal nehezebb ha jól sejtem, csodás dolgok készíthetőek vele.

4Gyerek, mostanában nekem is egyre jobban bejönnek a saját kezűleg készített dolgok, vagy eggyáltalán a kézzel otthon készített dolgok valaki által. Én kötényes vagyok, anélkül neki sem állok főzni, valahogy így szoktam meg, és a ruhám se mucskolódik így annyira, ha valami rám esik, priccol stb.

csipike, igen, a hobbikra is kell időt szakítani, mint pl. erre is:)

marisz57, köszönöm, igyekszem:)

Juci, hát azért a varrás terén van még mit tanulnom:)

Zsófi Molnár, köszönöm, igen, lesz még folytatás, meg is mutatom:)

Vicuska, köszi, hát azért még van mit fejlődnöm:)