2012. július 31., kedd

Isten éltessen sokáig Bebi!

Bebi, a Bebi gyöngyei blog írója, ma ünnepli a születésnapját. Schnappy születésnapi ajándékláncának keretében én kellett küldjek neki ajándékot, ami a visszajelzés szerint meg is érkezett hozzá.
BOLDOG SZÜLESTÉSNAPOT KÍVÁNOK ITT IS BEBI!
Mivel az ajándékról elfelejtettem fotót készíteni, megvárom Bebi fotóját, és majd kiegészítem én is itt a bejegyzést. Addig is ezzel a szép lila virággal köszöntelek Bebi, hiszen a lila a kedvenc színeid közé tartozik.

Boldog szülinapot Bebi!
Bebi ajándéka tőlem:)

3 megjegyzés:

Bebi írta...

Köszönöm a kedves szavakat, nagyon meghatódtam tőlük!:)A szép virtuális szülinapi csokornak is nagyon örülök! Amint lehet küldöm a képet az ajándékokról! Legyen neked is szép napod!:)

Schnappy írta...

Annyira jó látni, hogy ilyen szépen megy eddig az ajándékozás (Gererát kivéve :()
Kíváncsian várom az ajándék képét, és persze azt is, amit te fogsz kapni Zsófitól.
Isten Éltessen sokáig!:)

Kati írta...

Schnappy, igen, én is végigkövettem nálad a sok szép ajándékot:) Ha Bebi hazaér készít fényképet az ajándékjáról, mert én elfelejtettem készíteni, de egy fekete horgolt fülbevaló-nyaklánc szett, és két lila filcből készített díszecske/kulcstartó volt benne, egy Nyárádszeredát bemutató képeslap, és néhány plikk tea kiséretében, Remélem tetszeni fog Bebinek, ha meglátja:)
Az én ajándékom még nem érkezett meg, de remélem megjön:)