2012. szeptember 9., vasárnap

Joghurtos virslileves

Amint láthattátok mostanában, igyekszem diétásabb ételeket főzni, mivel diétázom. Sikerült is leadnom jópár kilót, pedig nem éhezem. A dukan - diétát próbálom követni, a saját felfogásom szerint, picit átalakítva. És nagyon jól érzem magam.
Ez a leves is így született, nem is gondoltam volna, hogy ennyire finom lesz, de nekem nagyon ízlett.



Hozzávalók: (kb. 1, 5 l leveshez)
  • 4 - 5 szál füstölt csirkevirsli (természetes anyagba töltve)
  • 1 hagyma
  • 1dl natúr joghurt
  • 1 tojás sárgája
  • 1 - 1 nagy csokor petrezselyemzöld és metélőhagyma
  • bors
Elkészítés:
A vizet főni tettem, amikor felforrt hozzáadtam a hagymát és kevés sót és 10 percig főztem, majd a hagymát kidobtam belőle. Ekkor hozzáadtam a karikákra szeletelt virslit, és 5 percet főztem még. A tojássárgát elkevertem a joghurttal, és néhány kanál levessel hígitva a többi leveshez adtam. Folyamatosan kavargatva hagytam egyet buzzanni, végül megszórtam az apróra vágott petrezselyemzölddel és metélőhagymával, valamint a borssal. Nagyon különleges lett a füstölt virsli és a zöldfűszerek íze nagyon jó párost alkotott.

8 megjegyzés:

Edó írta...

Finom lehet!Nem is tudtam,hogy diétázol,ügyes vagy!:)Pár napja én is szigorú diétán vagyok,nyáron ugyanis feljött néhány kiló..Kitartást továbbra is!

Hankka írta...

Jól is néz ki nagyon! :) Az egyszerűen és gyorsan elkészíthető ételek is tudnak nagyon finomak lenni, íme a példa! :)

Elisabeth írta...

Finom kis leveske...szeretem benne a csirke virslit. Gratulálok a diétádhoz!

Jámborné Budai Mónika írta...

Imádom a leveidet,különlegesek,egyszerűek,szeretek főzőket-ni a te receptjeidből Ezt is kipróbálom tuti finom lesz:))

Titi írta...

Jól hangzik :) Ahogy jön az ősz, egyre inkább kívánom a leveseket megint (ha már nincs dinnye), ez is terítékre kerül majd valamikor.

Kati írta...

Edó, igen diétázom, a Dukan - diétát próbálom betartani, a saját elképzelésem szerint, ami azt jelenti, hogy gyümölcsöt is eszek, amit nem szabadna a diéta szerint:)

hannka, így van, s nem hízlalnak:)

Elisabeth, én is szeretem a virslit, de a zöldfűszereket is:)

Mónika, örvendek, hogy tetszenek a receptjeim:)

Titi, ez tényleg 20 perc alatt készen van, s nagyon finom, csak finom virsli kell hozzá:)

marisz57 írta...

Mi ugyan nem díétázunk, de mivel nálunk még a paprikás krumpli elé is kell leves, mindenféle levesmegoldás érdekel, hogy minél változatosabb leveseket főzhessek.
Recept lestopolva!

Kati írta...

marisz57, én sem tudok leves nélkül élni:) Egy szintén nem diétázó kolleganőm is kipróbálta, és nagyon ízlett az ő családjának is. Ha nem diétáztok lehet tejföllel is készíteni, sőt esetleg tésztával gazdagítani:)