2012. november 13., kedd

Fűszerolaj pizzához

Még hoztam egy ajándék ötletet, a fűszerolaj képében, most éppen pizzához, de más változatban, más fűszerekkel is készíthető.





Hozzávalók: 2 cikk hámozott fokhagyma, 2 szárított chilipaprika, 1 kávéskanál szárított rozmaring, 1 kávéskanál szárított kakukkfű, 1 kávéskanál szárított majoránna, 1, 3 dl napraforgó – vagy olívaolaj.
Elkészítés: a fokhagymát, a fűszereket, az egyik chili paprikát egészben, a másikat felszeletelve az üvegbe helyezzük, feltöltjük az olajjal. 14 napig hűvős helyen érleljük, majd leszűrjük, és visszatöltjük az üvegbe. Ízlés szerint sütés előtt vagy után a pizzára csepegtetjük. Hűtőszekrényben 1 évig eltatrható.
 Az ajándékhoz mellékeljük a használati útmutatót és az eltarthatóságot.

9 megjegyzés:

Édeskonyha írta...

Szuper ötlet!Ilyet bizony én is elfogadnék karácsonyra :)

teller-cake írta...

Ez is milyen jó ötlet! Lassan nyithatnál egy külön blogot a gasztro-ajándékaidnak! :)

Katalin írta...

Nagyon jó ötlet! Aranyos az üveg "kalapja" :)

Hankka írta...

Ötletes és finom kis fűszerolaj, ki is próbálom! :)

HajniZoli írta...

Ez is nagyon jó ötlet! Egyből tovább is fokoztam:-) egy kis kockára vágott friss sajtot, vagy mozarella golyót a fokhagymás fűszerbe, még egy-két aszalt paradicsomot is, nyami:-)

Seffer Lilla írta...

Jó kis ötlet!

kolozsgabi írta...

Nagyon finom lehet, és nekem is a kalap tetszik a legjobban!

Schnappy írta...

Nagyon jól néz ki, ajándéknak is simán elmenne!:)

Elena írta...

Ên is kèszítettem hasonlót nemrég...:) A legjobb benne hogy variâlható a fűszerezése, pizzàn pedig mennyei!!
Szèp kis olaj a tiéd is...:))