2013. január 14., hétfő

Második blogszülinap és játék

Elérkezett ez a nap is, amely számomra bánatot és örömet egyaránt tartogatott. Ma reggel visszarepült a Párom Londonba, az együtt (és természetesen a családdal) töltött három csodaszép hét után. Viszont ma van a blogom második blogszületésnapja is, amit az idén nagyon szerényen, sütemény, torta nélkül ünneplek.  A játék logoja pedig legyen az a finom Oreo kekszes - almás muffin amivel a Páromat vártam haza.
Szeretném megköszönni Nektek, hogy sokszor benéztek hozzám,megjegyzéseket hagytok, hogy sokatokkal virtuális barátságot köthettem, remélem ezután is tudok olyat nyújtani (sütni - főzni) ami elnyeri a tetszéseteket. Nehéz év áll előttem, de remélem, hogy jövőre együtt -  ugyanitt ünnepelhetjük a blogom harmadik születésnapját is.




És akkor játék:)

1. Két feladat közül választhattok:
  • Készítsetek el egy olyan ételt, amely valamilyen olvasmányotokban (vers, mese, novella, elbeszélés, regény, stb.) szerepelt. Az sem probléma, ha csak a neve szerepelt annak a bizonyos ételnek, a receptet pedig ti kerestétek hozzá, de ha a recept is benne volt annál jobb. Ez a feladat valahol egy kicsit magyar szakos mivoltomhoz is kötődik:)
  • Írjatok egy ismertetőt kedvenc teátokról(ez a feladat úgy jutott eszembe, hogy rengeteg finom teát kaptam ajándékba a Páromtól, és kíváncsi lettem, ti milyen teákat kedveltek).
2. Bármelyik feladatot választjátok (recept/ tea) írjatok róla egy bejegyzést a blogotokba, és ehhez a bejegyzéshez másoljátok be a bejegyzésetek linkjét egy annyi megjegyzéssel, hogy Elkészült, ha nincs blogotok küldjétek el nekem emailban (makacska82@yahoo.ca).

3. Határidő: 2012. február 14., éjfél
4. A két kategóriában külön ajándékot sorsolok, amit kicsit később meg is mutatok nektek, ígérem.
5. Ha kiteszitek az oldalsávotokba a játék linkjét megköszönöm, hogy minnél többen legyünk.:)

Tehát, játékra fel! Reménykedem, hogy az idén is olyan nagy lesz a játékkedvetek, mint tavaly ilyenkor:)

55 megjegyzés:

Gerdi írta...

Kati, boldog második blogszülinapot kívánok Neked!
Nagyon jó játékot találtál ki, nekem az első feladat jobban tetszik, már ötletem is van:-)

teller-cake írta...

Gratulálok a második blogszülinapodhoz, igyekszem majd én is előrukkolni valamivel! :)

Katalin írta...

Gratulálok a két évhez, kívánom, hogy legyen a harmadik is ilyen szép, teli jobbnál jobb receptekkel :)
Lehet hogy játszok majd, mindkettő jó ötletnek tűnik....

Blogkonyha írta...

Boldog Blog Szülinapot! Kívánom, hogy a többi is ilyen termékeny legyen! :o)

Gabriella írta...

Boldog 2. blogszülinapot kívánok! :o)

Fernel írta...

Hiányoztál már!
De igazolt a hiányzásod :D
Lénárd Sándor szakácsnéjának a története ér? :D :D
Sokszor eszembe jut.
De a teás is nagy kihívás, lehet,abban fogok jeleskedni.

Jó, hogy újra itt vagy, a nehéz évhez pedig sok erőt kívánok!

martinelli írta...

Boldog blogszülinapot kívánok!

kolozsgabi írta...

Boldog blogszülinapot!!
Jövőre Veled ugyanitt!
Fel a fejjel, gondolom nem könnyű, én három évig csináltam, párom Münchenben én Pesten, közben összeházasodtunk és a lányunk születése előtt 1, azaz egy nappal jött haza!! Átérzem, hogy nem könnyű!! De lesz ez még jobb is!!Kitartás!

Márti írta...

Még nagyon sok boldog blog szülinapot kívánok!

Kati írta...

Lányok köszönöm:)Várlak mindannyiotokat játszani:)
Kolozsgabi, köszönöm az együttérzést, te tudhatod akkor mit jelent, mi most kereken fél évig nem láttuk egymást, nagyon nehéz volt, de nem is panaszkodom, mert ahogy észrevettem, nem sokan érzik át ezt a helyzetet, a környezetemben legalábbis.

marisz57 írta...

Boldog blogszülinapot kívánok! Jövök játszani.

Éva írta...

Gratulálok blogszülinapod alkalmából!További sok sikeres évet kívánok sok szeretettel! Gondolom mennyire vártad hogy párod jöjjön haza és milyen gyorsan eltelt ez a pár hét. Ne búslakodjál repülnek a napok hónapok gyorsan! Jövök játszani mindkettő téma tetszik majd eldöntöm hogy melyiket válasszam.Már lassan felírom ezt a sok játékra jelentkezésemet mert már elfelejtem!

sedith írta...

Isten éltessen sokáig, blogoddal együtt! :)

Nekem az első ötlet tetszik annál is inkább, hogy pontosan ezt ajánlottam nemrég rovatötletnek az EK-ba. :) Szóval, ha nem fognak elsöpörni a tennivalóim, jelentkezem a játékra. :)

Névtelen írta...

Boldog új évet, és boldog blogszületésnapot kívánok! :)

HajniZoli írta...

Boldog szülinapot és Boldog Új Évet!
Legyen sikerekben, szerencsében, sok finom receptben gazdag:-)
Gondolkodom az első ponton és jövök játszani.

Hankka írta...

Boldog-boldog blogszülinapot, és úgy legyen, jövőre-veletek-ugyanitt! :) Nagyon ötletes játékot találtál ki, különösen az első tetszik! :) Igyekszem és jövök játszani! :)

Kati írta...

Éva, hát igen, telnek a napok, csak ilyenkor az együttlét után nehéz egy kicsit, aztán belefásul az ember a hiányba, mert csak így lehet kibírni.

sedith, akkor egyformán gondolkodunk,már a tavalyi játék után eszembe jutott ez az ötlet, hogy az idénre ezt adom feladatnak, most láttam, az ötletelésnél nálunk is:) Hátha lesznek itt is jobbnál jobb ötletek, ami minket is inspirálhat.

Patrícia, köszi, várlak téged is játszani:)

HajniZoli, köszönöm, várlak játszani:)

hankka, köszönöm, várlak:)

Elena írta...

Először is Búék!!! Másodszor pedig Nagyon Boldogságos Blogszületésnapot Kívánok!!!!! Ìgy utólag is, remélem még nem késtem el teljesen!! A jàtèk szuper, a tea-téma nagyon tetszik...mert nagy teás vagyok én is!! Kívàncsi lennèk, milyen finomságok vannak nálad...tea-ügyben!! :D

Kati írta...

mozzarelli, köszönöm szépen:) Dehogy késatél el:) Örvendek, hogy tetszik a teás téma, én is szeretem a teákat, de igazi finomságokat most sikerült innom amióta a Párom Londonban dolgozik. Karácsonyra finomabbnál - finomabb teákat hozott, jelenleg Twinings és Clipper márkákat. Van közte Earl Grey, Lady Grey, Ceylon, English Breakfast, Assam, a kedvencem a Darjeeling, valamint gyümölcsös zöldtea válogatások, tiszta gyümölcstea válogatások. Az Earl Grey-t díszdobozban kaptam, nagyon büszke vagyok rá:) Majd fotókat is hozok róla:)

Seffer Lilla írta...

De jó, hogy megláttam ezt a bejegyzést. Mostanában kicsit sűrűek a napjaink, és nem mindig van időm nézegetni. Először is boldog blogszülinapot, tavaly is játszottam, így az idén sem maradhat el. Nagyon jó ötlet, szerintem mindkettőre nevezek...:)

Angi Angéla írta...

Boldog új évet nektek is és ugyanakkor boldog blogszülinapot! Érdekes a játék, sajnos még fogalmam sincs melyiket válasszam, de játszani bíztos fogok! Majd igyekeszem eldönteni!

Kati írta...

Csilla Andi, el is hiszem, hogy sűrűek a napjaid:) Köszi, és várom a nevezést:)

Angi Angéla, köszi, és várlak majd a bejegyzéssel:)

martinelli írta...

Kati, ha nem gond ém a játékot kihagynám.

Édeskonyha írta...

Nagyon boldog blogszülinapot kívánok! A játék pedig nagyon ötletes :)

Kati írta...

martinelli, természetesen nem gond:)

Édeskonyha, köszönöm, várlak játszani:)

Katalin írta...

Szia Kati, szeretnék a teás játékra jelentkezni, csak nem egészen értem amit a 2. pontban írsz, hogy milyen bejegyzéshez milyen linket kell bemásolni :) Nekem már van fent három bejegyzésem is teákról, saját keverékekről, ezekkel szeretnék benevezni.... Légy szíves írd meg, hogy most akkor mit kell tennem. Köszi. :)

Kati írta...

Katalin, ide az én játékról szóló bejegyzésem alá kell bemásolnod a teákról szóló bejegyzéseid linkjeit, hogy majd tudjak egy összefoglalót írni:)

Katalin írta...

Aha, most már értem :)) Ebben a három bejegyzésemben vannak teáim:

1. almás, és narancsos-gyömbéres teakeverékek: http://katalin-konyha.blogspot.hu/2012/12/gyumolcsteak-ketfele-izesitessel.html

2. csipkebogyó tea hibiszkusszal: http://katalin-konyha.blogspot.hu/2012/11/hecsedli-csipkebogyo-tea-hibiszkusszal.html

3. vörösboros mézes tea: http://katalin-konyha.blogspot.hu/2012/01/teli-italok-es-desszertek.html

Majd válaszolj légy szíves, hogy rendben van-e így, köszi...

Unknown írta...

Szia Kati :o)
Én is szeretnék játszani és a teást választom...
Üdv.Rózsa

Kati írta...

Katalin, köszönöm a nevezést, igen, rendben van:)

Rózsa, oké, várom a linket majd a bejegyzésről:)

Schnappy írta...

Szia! Boldog Blogszülinapot kívánok!:)
Van lehetőség mindkét feladat teljesítésére is?

Kati írta...

Schnappy, köszönöm:) Természetesen, mindkét feladatot lehet teljesíteni, akkor két kalapba kerülsz:)

marisz57 írta...

Elkészült!
http://tortafuggo.blogspot.hu/2013/01/gombolyu-gomboc-talba.html

Éva írta...

Elkészültem!http://takarekoskonyha.blogspot.hu/2013/01/kedvenc-teaim-mindennapokban.html
Köszi a játékot!

Nea írta...

Most értem ide hozzád. Nagyon boldog blogszülinapot kívánok.
További sikeres blogolást neked, sok jó receptet magunknak.

Kati írta...

marisz57, köszönöm:) Megnéztem:)

Éva, köszi:) Vettem:)

Nea, jobb később, mint soha:) Köszi szépen:)

Erika írta...

Boldog blogszülinapot kívánok! A szalmaözvegységhez kitartást kívánok Neked!! Tudom én is mit jelent.

Katalin írta...

Szia, szeretnék az irodalmi játékra is jelentkezni.
Ezt a levest készítettem tegnap:

http://katalin-konyha.blogspot.hu/2013/02/tyukhusleves-cipoban.html

Nagyon jó kis játékot találtál ki, bár elég sokat gondolkodtam, mire megtaláltam ezt a mesét :)

GasztroManó írta...

Szia! Én is szeretnék jelentkezni. :)
link:
http://gasztromano.blogspot.se/2013/02/palacsinta-alapteszta.html
:)
Köszi, ezt az ötletes játékot :)))

Dina írta...

Hú, ez jó kis játék, jövök én is! :)

Dina írta...

Elkészültem, bár nem a várt eredménnyel, ám fel nem adom! :D
http://dinavilaga.blogspot.hu/2013/02/romai-torta-total-drama-ill-makacska.html

M@rti írta...

Gratulálok, boldog szülinapot! :-)

Kati írta...

Lányok, ne haragudjatok, hogy csak most válaszolok, de teljesen el voltam/vagyok havazva.
Erika, köszi:) Próbálok kitartani:)

Katalin, köszi, megyek mindjárt megnézni:)

GasztroManó, Isten hozott a blogomon, gyere máskor is:) Köszi a nevezést, megyek mindjárt megnézni:) Bocsi a késlekedésért.

Dina, Isten hozott a blogomon, gyere máskor is:) Köszi a nevezést:)

Márti, köszi:)

teller-cake írta...

Elkészültem én is! :) http://teller-cake.blogspot.hu/2013/02/karfiol-viragos-csokitorta.html

Unknown írta...

Én is elkészültem!
http://gasztrobarath.blogspot.hu/2013/02/arab-kavetorta.html

Gerdi írta...

Kati, én is közzétettem a játékodra szánt bejegyzést!
http://gerdisuti.blogspot.hu/2013/02/krumplis-palacsinta.html

HajniZoli írta...

Elkeszultunk: http://sarokkonyha.blogspot.ro/2013/02/vajsor.html

Sütis néne írta...

Elkészültem, itt az enyém is, mind a két feladat egy bejegyzésben:
http://sutisnene.blogspot.hu/2013/02/afonyas-muffin-es-gyilkossag.html

Édeskonyha írta...

http://edeskonyha.blogspot.hu/2013/02/castagnaccio-gesztenyelisztbol-keszult.html elkeszült, mégha nem is lett tökéletes :(

Kati írta...

Lányok, köszi a nevezéseket:) Vettem:)

Névtelen írta...

Itt van az enyém: http://florakonyha.blogspot.hu/2013/02/gyors-csokisuti.html
Köszi a játékot! :)

Marika írta...

Nagyon Sok Boldog Blogszülinapot kívánok!! Bocsánat, hogy csak ennyire későn, de annál nagyobb szeretettel kívánom, hogy még nagyon sok erő és kitartás legyen benned a blogírást illetően is, a "szalmaözvegységben" is! Egyetértek : "Jövőre is együtt, ugyanitt!!" Számomra is ismerős a helyzet, bár nem telt el ilyen hosszzú időszak, amíg a párom haza tudott jönni, de a két gyerekkel egyedül 2 hónap is elég volt !:(
A játék is nagyon tetszik, de már nem tudok résztvenni benne, majd legközelebb! :)

Lujza írta...

Szia, utolsó percekben szeretnék jelentkezni a játékodra.Üdv, Timi
http://timikekonyhaja.blogspot.hu/2013/02/egzotikus-csok.html

Konyhavirtuóz írta...

Boldog születésnapot kívánok ezekkel a kiflikkel: http://konyhavirtuoz.blogspot.hu/2013/02/lala-kifli.html!

Kati írta...

Lujza, Konyhavirtuóz, köszi a nevezést:)
Lányok, mindannyiotoknak köszönöm, hogy jöttetek játszani, ezennel lezárom a versenyt, és hamarosan jelentkezem az összefoglalóval, valamint a nyertesekkel.