2013. március 4., hétfő

Portugál saláta

Úgy látszik a napsugár színei kerültek terítékre nálam mostanában. Igazi tavaszi hangulatba hozott ma ez a színes saláta és a napsütés. Én a citromlét kihagytam belőle:) Nagyon ízlett nekem:)




Hozzávalók (2 személyre):  40 dkg krumpli, 1 fejes saláta, 4 tojás, 1 hagyma, 10 – 15 szem fekete vagy zöld olajbogyó, tengeri só, olívaolaj, frissen facsart citromlé, friss petrezselyemzöld.
Elkészítése: A krumplit és a tojást héjában megfőzzük, meghámozzuk, a krumplit kockákra, a tojást négybe vágjuk. A salátát megmosva, megszárítva a tányérra helyezzük, rápakoljuk a krumplit, a tojást, az olajbogyót. A hagymát karikára vágjuk, úgy helyezzük a saláta tetejére. Néhány széttépdeset saláta levelet, valamit petrezselyemzöldet is szórhatunk rá. Fűszerezzük a tengeri sóval, meglocsoljuk olívaolajjal, kis citromlével és ecettel.
Megjegyzés: Ha nem szeretjük savanyún, a citromlét el is hagyhatjuk.

12 megjegyzés:

Hankka írta...

Tényleg olyan szép tavaszias színvilágú, öröm ránézni! :) És még egészséges is! :)

Nea írta...

Nagyon szép színes lett ez a saláta. Olyan jó ránézni. Ízre meg olyan lehet, mint a napfény íze.

Elisabeth írta...

Megint csak késve kommentálok hozzád és másokhoz is, de örvendek hogy rá nyitottam a napfényes salátádra. Én is szoktam hasonlót késziteni, nem csak tavasz időben, de egész éven át. Igazán HAPPY és finom egészséges saláta!

Katalin írta...

Valóban üde tavaszi lett a salátád :) Nagyon fincsi lehetett!
Most már nálunk is szép az idő. Vasárnap kirándulni voltunk a Pilisben, ott még egész szép hó volt :)

sedith írta...

Ó, de közel jártunk egymáshoz! Te Portugáliában, én Marokkóban! :D:D:D Akár találkozhattunk is volna!:)

Nagyon szép színei vannak a salátának, ugyanolyan finom is lehet! :)

Chef Viki írta...

De gyönyörűséges!!! Egyszerű és nagyszerű :-)

HajniZoli írta...

Guszta salátát készítettél, igazi tavaszváró. Készülök én is salátát készíteni, csak jutnék odáig:-)

Éva írta...

Nagyon guszta és finom salátát csináltál!

teller-cake írta...

Nagyon tetszik az íz-és színösszeállítása! Kipróbálós. :)

Blogkonyha írta...

Nekem is nagyon tetszik, főleg hogy most nem eszem húst...Mentem!

Roza írta...

Kati, nagyon guszta!:)

Kati írta...

Hankka, köszi, igen, csakis finomságok, egészséges hozzávalók vannak benne:)

Nea, nagyon találnak egymással benne az ízek, pl a krumpli az olajbogyóval, nem is hittem volna:)

Elisabeth, én mindig örvendek neked bármikor is jössz:) Kész vidámság lett tényleg ez a saláta:)

Katalin, ma mi is voltunk egyet sétálni a mezőn, fent a Bekecsen még nálunk is hó van, azért hűvös még az idő.

sedith, igen:) Találkozások a konyhában:) Fincsi volt a te salátád is, megpillantottam:)

Chef Viki, igen, ahogy mondod:) Köszi:)

HajniZoli, én már a napokban csakis azt készítettem, csak nem került fel mindenik a blogra:)

Éva, Köszi:)

teller - cake, nem csak a színe szép, hanem az íze is finom:)

Illéskrisz, köszi:) Ízleni fog neked:)

Roza, köszi:)