2013. április 9., kedd

Pudingos keksz

Még húsvét előtt láttam meg ezt a mutatós kekszet marisz57 blogján. Húsvétra el is készítettem, mégpedig három ízben: epres, kókuszos, csokis változatban. Az állaga az igazi, ropogós kekszekre hasonlít, és ízre isteni, a Páromnak és a családnak is nagyon ízlett. Ha többféle színben készítjük, nagyon jól mutat egy tálcán tálalva. Marisz, nagyon szépen köszönöm a receptet, biztos, hogy máskor is elkészítem:)


Hozzávalók: 25 dkg liszt, 25 dkg margarin, 10 dkg porcukor, 1 tasak vaníliás cukor, 10 dkg pudingpor (3 dkg epres, 3 dkg kókuszos, 4 dkg keserű csokis).
Elkészítése: A szobahömérsékletű margarint elmorzsoljuk a liszttel, majd hozzáadjuk a porcukrot, a vanílás cukrot, és könnyen formázható masszává dolgozzuk. A tésztát három részre osztjuk, az elsőhöz hozzágyúrjuk az epre pudingport, a másodikhoz a kókuszosat, a harmadikhoz pedig a csokisat. A tésztából diónyi golyócskákat formázunk, sütőpapírral bélelt tepsibe helyezzük, villával mintát nyomunk rá, előmelegített sütőben, alacsony lángon 15 - 20 perc alatt megsütjük.
Én az epreset Oetkeres pudingporral készítettem, halvány rozsaszínűek lettek.

16 megjegyzés:

Jámborné Budai Mónika írta...

Nagyon guszták:))

IsaBella írta...

nagyon jól néz ki! Megkívántam én is. :)

Adél írta...

Nem készítettem soha kekszet pudingporral, de nagyon tetszik ez nekem. Biztos vagyok benne, hogy finom.

Eszter írta...

Ez nekem új és tetszik! :-)

Katalin írta...

Nagyon jó ötlet ez a színezés! Finomak lehettek, és szép gusztára sikerültek!

Okki írta...

Nagyon kis cukik. :)
Én is készítettem már pudingporral kekszet, ízlett nekünk is.

sedith írta...

Nekem is újdonság ez, de nagyon jó ötlet.
A csokoládés pudingból is gondolom, 4 dkg jár bele, nem 40. :)

marisz57 írta...

Kati, örülök, hogy ilyen mutatósra és finomra sikerültek a kekszeid!
És nagyon tetszik a hónap költeménye, talán most már igaz lesz, nálunk is bontanak a fák, virágok.

Farci írta...

Tetszik, és biztos finom is volt! :)

Kati írta...

Mónika, köszi.

IsaBella, nagyon egyszerű elkésziteni, s finom, próbáld ki.

Adél, eddig én sem, de ezután fogok még.

Eszter, nekem is izlett.

Katalin, s mellé még igazi ropogósak is.

Okki, köszi, nekünk is nagyon izlett.

Edith, nekem is az volt, de nagyon izlett. Köszi a helyreigazitást, javitottam is.

marisz57, köszi a receptet mégegyszer, nagyon finom lett. Hát már én is várom, hogy igazi tavasz legyen.Örvendek, hogy tetszenek a költemények.

trollanyu írta...

Nagyon jól mutatnak egymás mellett a kekszek, már én is kinéztem magamnak:) Tavaszt várjuk mi is, holnapra havazást mondtak, ez csak valami vicc lehet:(

Kati írta...

Farci, nagyon finom is volt.

Kati írta...

trollanyu, köszi, készitsd el nagyon finom. Hát nálunk is esik az eső, hideg van.

HajniZoli írta...

Milyen jó! Kekszben ilyen formában nem is láttam eddig, szuper ötlet!

Bokor Boglárka írta...

De jó recept! A fiaim szerintem imádnák. Készítettem már én is kukoricakeményítővel kevert lisztből kekszet és emlékszem, hogy nagyon finom, ropogós lett. Felvettem a kipróbálandók közé.

Kati írta...

HajniZoli, bizony, fincsik voltak:)

margaretta, nyugodtan kipróbálhatód, mert mutatós és finom:)