2013. szeptember 26., csütörtök

Kukoricás krumplisaláta

Egy nagyon egyszerű de annál finomabb saláta, de húsok mellé köretként is kiváló. Csak ajánlani tudom.


Hozzávalók (2 személyre): 40 dkg krumpli, 1 nagy hagyma, 1 kisebb kukorica konzerv, 5 dkg sajt, 4 - 5 evőkanál olaj, só.
Elkészítése: a krumplit bő sós vízben puhára főzzük, meghámozzuk, kockára vágjuk. A hagymát vékony hosszó szeletekre vágjuk. A kukoricát leszűrjük. A krumplit összeforgatjuk a kukoricával és a hagymával, sózzuk, ráöntjük az olajat, ismét összeforgatjuk, a sajtot a tetejére reszeljük. Langyosan tálaljuk, úgy a legfinomabb.

7 megjegyzés:

Katalin írta...

Finom lehet, nagyon guszta! Szép a kis terítőd vagy szalvétád is, a csipke agyon tetszik rajta :)

HajniZoli írta...

Minden amiben kukorica van kedvenc a gyerekeimnek:-) guszta, könnyed salátát készítettél!

Roza írta...

Kati, nagyon guszta a salátád. És biztosan nagyon finom is!:)

Blogkonyha írta...

Pont így kell feldobni egy unalmas krumplisalátát! Nagyon guszta! Köszi az ötletet!

Elisabeth írta...

Kati, ezt jól eltaláltad. Guszta, és finom...meg persze különleges és egyszerü!

marisz57 írta...

Kukoricával még nem próbáltam a krumplisalátát, de jó ötlet, hogy változatosabb legyen!

Kati írta...

Katalin, köszi:) Én is nagyon szeretem ezt a kis szélmalom mintás, csipkés terítőt:)

HajniZoli, én is így vagyok a kukoricával:) Köszi:)

Roza, bizony, az:) Köszi:)

Illéskrisz, igen, nekem is az volt a célom:) Köszi:)

Elisabeth, igen:) Köszi:)

marisz57, én is most próbáltam először, de nagyon ízlett:) Köszi:)