2016. március 18., péntek

Színes zöldhagyma saláta

Március 11 és 13 között az EK- lányokkal részt vettünk a Gyulai Kolbász - és Sódarmustrán, ott vettem egy finom sajtot, igaz nem magyar, hanem holland sajt, de igazán különleges, mind színre, mind ízre, hiszen aszalt paradicsommal fűszerezték. Közben rákerestem az interneten is, kiderült, hogy Basiron márkájú gouda sajtról van szó, amelyet Pesto rossoval fűszereztek. Van belőle zöld pesztós meg wasabis változat is. Én egy finom salátát készítettem belőle, úgy szeretem az ilyen nem csak finom de szép színes ételeket.


Hozzávalók (2 személy részére): 4 szál zöldhagyma, 4 hónapos retek, 2 maréknyi spenót, 6 dkg gouda sajt (jelen esetben aszalt paradicsomos),15 - 20 szem mogyoró, só, olívaolaj.
Elkészítése: A zöldhagymát és a hónapos retket karikára, a spenótot laskára, a sajtot kockára vágjuk. Mindezt összeforgatjuk, hozzáadjuk a mogyorót, sózzuk, meglocsoljuk az olívaolajjal. Azonnal tálaljuk.

Innen vásároltam :)

4 megjegyzés:

horimarika írta...

Imádom ezeket a sajtokat! Hollandiában jártam Goudában is a 'fővárosban' Hááát, igen sok sajtot kóstoltam, ettem, vettem.

Kati írta...

Horimarika, ó, de jó neked, hogy jártál ott :) Imádom a sajtokat én is :)

Katalin írta...

Jól néznek ki ezek a sajtok! És a Te salátád is guszta, szép sínes! És biztos fincsi is volt :-)

Kati írta...

Katalin, köszönöm :)