2016. április 28., csütörtök

Virágok, "virágcserepek"



Az idei tavaszt itthon töltöttem, volt időm főzni, sütni, virágokkal foglalkozni is. Régi álmom(unk), hogy legyen majd egy kertem(ünk) (természetesen a ház mellett). Addig is kicsiben kertészkedem. A Pinteresten gyűjtögettem néhány ötletet, egyet - kettőt kipróbáltam közülük. Az én kis kertemben fűszernövények és virágok vannak, lesznek. Az árvácskát nagyon kedvelem, főleg azt az apró virágos fajtát, mert azt ételek diszítésére is felhasználhatom, mivel ehető virág, vegyszereket pedig én nem használok.
Az egyik ötlet, újrahasznosítás, üres ananászos dobozokról eltávolítottam a papírt, a száján belül lekalapáltam az éles részt, kimostam, az aljára nagyobb szeggel néhány lyukat fúrtam, egy karóra fejjel lefelé feltettem, kék hobby festékkel, spray formájúval lefújtam, hagytam megszáradni, majd ebbe ültettem virágokat.
A második és harmadik ötlet szintén újrahasznosítás, kilyukadt fazékba és pöttyös pléh csészékbe is ültettem virágokat, valamint párja nélküli csészékbe, cserép edénykékbe amit az ócskapiacon turkáltam.
A negyedik ötlet, hogy üres csigaházakba ültettem kis kuszónövénykéket. Olyan aranyosak.
A fűszereket pedig ezután fogom szintén ilyen "cserepekbe " ültetni. De beszéljenek a képek helyettem :)









7 megjegyzés:

Éva írta...

Nagyon szépek, aranyosak ezek az apró árvácskák én is szeretem őket!

Kati írta...

Éva, köszönöm :)

4Gyerek írta...

Értem én a csigaházat, de belőle a csiguszok? ;-)

Monika írta...

Gyönyörűségesek!!!!!!!Én is nagyon szeretem az árvácskát!

Kati írta...

Éva, ezeket már így üresen gyűjtöttem :) Nem főztem még csigát, azóta sem, sajnos vagy nem, még nem tudom :)

Mamka, köszönöm :) Puszillak :)

csipike írta...

Kati, nagyon szépek! :-) és ügyes vagy az újra hasznosításban, nekem tetszenek az ilyen megoldások.
Sejtettem, hogy itthon vagy ,mert sokat posztoltál mostanában. Legalább feltöltődtél a családi szeretetben ! :-)

Katalin írta...

Szépek a virágaid, és nagyon ötletes, ahogy beültetted őket :-)