2016. június 5., vasárnap

Nyári csirkesült kapros újkrumplival

Nagyon szeretem a friss kaprot újkrumplival is, mindennap meg tudnám enni :)



Hozzávalók (4 - 5 személy részére): 1 fiatal házi csirke java, 1 hagyma, 2 zöld paprika, kevés olaj, só, bors. A körethez: 60 dkg újkrumpli, kevés vaj, nagy csokor kapor, só.
Elkészítése: A csirkehúst fehéredésig pirítjuk az olajon, sózzuk, borsozzuk, hozzáadjuk a négybe vágott hagymát, a kicsumázott, kettőbe vágott paprikát, felöntjük kb 3 dl vízzel, puhára pároljuk, majd pirosra sütjük. A meghámozott, kockára vágott újkrumplit sós vízben puhára főzzük, leszűrjük. A finomra aprított kaprot kissé megforgatjuk a felforrósított vajon, hozzáadjuk a krumplit, sózzuk, összerázzuk, kissé összemelegítjük. A sültet a krumplival tálaljuk.

2 megjegyzés:

Gerdi írta...

Én is kérek! :-) Még nem ettem kaprosan újkrumplit. Még!

Kati írta...

Gerdi, küldök :) Én is csak egy pár éve készítem így is, hagyományosan mindig csak petrezselyemzölddel készítettük, de így is nagyon finom, sőt friss tárkonnyal is.